План работы музея


ПЛАН РАБОТЫ
ГІСТОРЫКА-КРАЯЗНАЎЧАГА МУЗЕЯ
Вераб'евіцкага дзіцячага сада-базавай школы
на 2020/2021 н.г.


Мэтай дзейнасці школьнага музея з'яўляецца садзейнічанне фарміраванню цікавасці да айчыннай гісторыі і паважлівых адносін да маральных каштоўнасцей мінулых пакаленняў, развіццё камунікатыўных кампетэнцый, навыкаў даследчай працы вучняў, падтрымка творчых здольнасцяў дзяцей.
Задачы школьнага музея:
* фарміраванне ў навучэнцаў грамадзянска-патрыятычных якасцяў;
* актывізацыя ролі школьнага музея ў патрыятычным і маральным выхаванні падрастаючага пакалення;
* фарміраванне асобаснага, эмацыйна афарбаваных адносін да гістарычных фактаў;
* выхаванне любові і павагі да мінулага сваёй краіны;
• далучэнне навучэнцаў да вывучэння гісторыі роднай вёскі, школы, гісторыі Вялікай Айчыннай вайны 1941-1945;
• захаванне і падтрыманне традыцый адукацыйнай ўстановы;
* удасканаленне адукацыйнага працэсу сродкамі дадатковага навучання;
* выхаванне пазнавальных інтарэсаў і здольнасцяў;
* авалоданне навучэнцамі практычнымі навыкамі пошукавай, даследчай дзейнасці;
* папаўненне музейных фондаў
Напрамкі работы:
* Выкарыстанне музейнага матэрыялу для фарміравання пазітыўнага стаўлення вучняў да актыўнай сацыяльна-значнай дзейнасці праз уцягванне іх у актыўную дзейнасць музея.
* Праектна-даследчая дзейнасць на базе музея з прыцягненнем экспанатаў, музейных сувязяў з ветэранамі і іх сем'ямі.
* Арганізацыя экскурсій у музей.
* Арганізацыя працы з фондамі музея (афармленне кніг уліку).
* Удзел у раённых, абласных мерапрыемствах гістарычнай і краязнаўчай накіраванасці, у аглядзе-конкурсе школьных музеяў.
* Арганізацыя сустрэч з ветэранамі Вялікай Айчыннай вайны, прымеркаваных да дзён вайсковай Славы, ветэранамі працы.
Школьны музей выконвае наступныя функцыі:
* Пошукавая і навукова-даследчая праца з навучэнцамі.
• Метадычная работа з педагагічным калектывам.
• Арганізацыя агульнашкольных мерапрыемстваў, якія аб'ядноўваюць намаганні вучняў, настаўнікаў і бацькоў.
Пошукавая і навукова-даследчая праца з навучэнцамі-гэта пошукавыя заданні для класаў, у абагульненні гісторыка-краязнаўчага матэрыялу ў фондах школьнага музея.
Метадычная функцыя музея аб'ядноўвае педагагічны калектыў школы і навучэнцаў у агульнай справе. На метадычным аб'яднанні класных кіраўнікоў, педсаветах, пад кіраўніцтвам намесніка дырэктара па выхаваўчай працы, кіраўніка музея абмяркоўваецца план работы школы ў гісторыка-краязнаўчым і патрыятычным кірунку, заслухоўваюць класных кіраўнікоў аб рабоце класа ў гэтым кірунку.
Арганізацыі агульнашкольных мерапрыемстваў:
Пасродкам музея ствараецца зваротная сувязь паміж вучнем і настаўнікам, класам і класным кіраўніком, музейны пакой дапамагае настаўніку ў падборы неабходнага матэрыялу для тэматычных класных гадзін, распрацоўвае тэматычныя экскурсіі па стэндах і экспазіцыях музея.
Чакаемыя вынікі:
Для музея
* Аптымізацыя дзейнасці музея ў рэчышчы праграмы выхавання і сацыялізацыі;
* Удасканаленне зместу дзейнасці музея;
* Рост прафесійнага майстэрства юных экскурсаводаў;
* Умацаванне матэрыяльнай базы музея.
Для навучэнцаў
Музейная дзейнасць спрыяе набыцці ў навучэнцаў новых кампетэнцый:
• Даследчых (уменне самастойна знайсці неабходную вам інфармацыю ў інфармацыйным полі; уменне запытаць неабходную вам інфармацыю ў спецыяліста; уменне знаходзіць некалькі варыянтаў вырашэння праблемы, уменне выкарыстоўваць мадэляванне, рэальны і разумовы эксперыменты, назіранне, праца з першакрыніцамі, уменне адэкватна ажыццяўляць самаацэнку і самакантроль);
* Мэнэджарскія (уменне ставіць мэту, уменне планаваць дзейнасць, час, рэсурсы, уменне прымаць рашэнне і прагназаваць іх наступствы, навыкі даследаванні ўласнай дзейнасці, навыкі самарэгуляцыі і дзейнасці);
* Камунікатыўныя (уменне ініцыяваць узаемадзеянне-уступаць у дыялог, задаваць пытанні, уменне весці дыскусію, уменне адстойваць свой пункт гледжання, уменне знаходзіць кампраміс, навыкі інтэрв'юіравання, вуснага апытання);
* Прэзентацыйныя (навыкі маналагічнай прамовы, уменне ўпэўнена трымацца падчас выступу, уменне выкарыстоўваць розныя сродкі нагляднасці пры выступе, уменне адказваць на незапланаваныя пытанні)

№п.п.
Мерапрыемствы

Дата
Адказныя
1
Зацвярджэнне плана работы школьнага музея на 2020/2021   навучальны год.
верасень
Дырэктар школы,
Кіраўнік музея
2
Фарміраванне актыву і Савета школьнага музея, размеркаванне абавязкаў паміж членамі актыву школьнага музея.
верасень
Кіраўнік музея

Правядзенне пасяджэнняў савета і актыву школьнага музея.
1 раз у месяц
Кіраўнік музея
2.
Афармленне музейнай дакументацыі.
На працягу года
Кіраўнік музея

Ацыфроўка, этыкетаж музейных экспанатаў.
На працягу года
Кіраўнік музея
3.
Праца з фондамі музея, інвентарызацыя архіва.
На працягу года
Кіраўнік музея
5.
Распрацоўка матэрыялаў для правядзення аглядных і тэматычных экскурсій.

кастрычнік
Кіраўнік музея
6.
Арганізацыя і правядзенне этнаграфічных экспедыцый з мэтай збору эксанатаў для музейнай экспазіцыі.
На працягу года
Кіраўнік музея,
класныя кіраўнікі
7.
Правядзенне на базе музея класных і інфармацыйных гадзін патрыятычнага накірунку.
На працягу года
Нам. дырэктара па ВВР
8.
Работа з гуртком экскурсаводаў
На працягу года
Кіраўнік музея
9.
Правядзенне аглядных і тэматычных экскурсій па раздзелах музея.
На працягу года
Кіраўнік музея
10.
Правядзенне мерапрыемстваў, прымеркаваных да святаў і юбілейных датаў.
На працягу года
Кіраўнік музея,
нам. дырэктара па ВВР
11.
Аналіз работы Савета школьнага музея,
планаванне работы школьнага музея за 2021 год.
снежань
Кіраўнік музея


  

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  ВАС САРДЭЧНА ЗАПРАШАЕ ГІСТОРЫКА-КРАЯЗНАЎЧЫ МУЗЕЙ ДУА "ВЕРАБ'ЕВІЦКІ ВПК ДЗІЦЯЧЫ САД-БАЗАВАЯ ШКОЛА"!